Melbourne!

Hej! 

Idag träffade jag äntligen Caroline! Efter mer eller mindre 14 månader. Hon mötte upp oss vid hållplatsen så åkte vi hem till hennes hus som hon delar med två australienska tjejer. Det är jättefint! Det ligger i Toorak och det är tydligen ett fint område som vi har märkt. 

Vi låg sedan och sov i hennes queensize säng till säkert 14:00. Vi hade inte fått alls mycket sömn på bussen och Caroline hade jobbat till 02:00 så vi alla 3 var väldigt trötta. 

Sedan gjorde vi oss iordning för att gå ut och äta på deras favoritställe där man får ett helt lass med mat för en bra peng! Jag köpte glass med oreosmak och kinderäggsmak som var såå gott (mamma du hade älskat glassen här)!! 

Vi har nu tagit det lugnt i deras vardagsrum och kollar film, de flyttade in här igår så de har ingen soffa än så vi ligger på en jättemjuk och go matta med kuddar och täcke, supermysigt! 

Vädret har varit kallare idag så det blev jeans och tjocktröja 😄 Det blev inga bilder från idag så jag lägger upp en från flyget ner hit! 💜





Hihi😀 jag älskar ju all glass😘

Svar: All glass är gott 😍👏
Evelina Blom

2014-10-28 | 15:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback