God Jul!

Hoppas ni där hemma får en fantastisk julafton.

Ät gröt, köttbullar, lax, prinskorvar, skinka, ägg, julmust, glögg, pepparkakor ja allt åt oss!  🎅🎁🎄
Förra årets julfoto! 




Vi har inte bloggat så bra det senaste då det i början var så mycket som hände omkring oss att jag knappt tänkte på bloggen! 😃 Så några få bilder som ni inte sett kom här! Första bilden i Brisbane, den andra i Noosa och sista på sötnosen i Australia Zoo. 

Sedan blev jag tyvärr sjuk, och har inte haft någon vidare ork. Nu har jag äntligen fått bra hjälp av en läkare på sjukhuset igår, att det är körtelfeber jag fått. Vilken otur! 

Snart vaknar ni upp, och vi passar på att skicka massvis med julkramar och kärlek från oss! 🎅




God jul fina älsklingar!
Massor med kramar till er❤️🎅
Vi fixar ett julbord till er när ni kommer hem.🎅
Ho hoo ho

2014-12-24 | 08:31:44

Vi önskar en god jul hoppas att du snart blir bra .Många kramar.

2014-12-24 | 11:32:18

Åh, stackare! Körtelfeber som tar så lång tid att bli av med.

STOR kram och hoppas på snar bättring!!!!!

God Jul!

2014-12-24 | 13:29:48

Krya på dig Evelina! God jul till er båda! 🎅🎄

2014-12-25 | 00:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback