🍓🍉🌾🌞🐳

Idag har vi inte gjort sĂ„ mycket nytta egentligen. Vi har solat & badat lite grann. Promenerat en hel del nĂ€r det var som varmast haha. DĂ„ jagade vi skuggan kan jag sĂ€ga! Men vi ska inte klaga, vĂ€dret hĂ€r Ă€r helt underbart. Det Ă€r 26 grader just nu & klockan Ă€r 19:00, man fryser inte ett dugg. 

Vi snubblade dessutom in pĂ„ ett Svenskt CafĂ© igĂ„r pĂ„vĂ€g hem! Dit hamnade vi idag ocksĂ„, och de sökte personal. SĂ„ förhoppningsvis fĂ„r Lisa det! 😃 Hur grymt som helst! 
De hade till och med aromat, sĂ„ sjĂ€lvklart köpte vi de. Nudlarna blev ju mycket godare dĂ„ haha. Annars har de allt möjligt sĂ„ som knĂ€ckebröd, chokladpudding, OLW chips (chipsen i Australien Ă€r inte alls lika goda som hemma), choklad och annat smĂ„tt & gott! SjĂ€lvklart mat ocksĂ„. 😃 

Vi ska sĂ€tta igĂ„ng med middagen om en stund och annars blir det nog bara slapp idag! Vi ska försöka boka snorkling vid barriĂ€rrevet snart ocksĂ„, kanske till och med skydive för mig men det fĂ„r vi se, sitter med tvĂ„ broschyrer framför mig! 😃 Det blir inget för Mikael, han fĂ„r titta pĂ„ istĂ€llet. 

Puss&kram! 

Man kan bygga ihop en egen vattenfĂ„tölj om man bara vill!! 😄






HallÄ dÀr snyggingen i poolen! JÀklar vad skönt det ser ut. Lyckan mÄste vara total, jag sÀger bara AROMAT!!!! Jag kan nÀsta se framför mig hur Mickes ögon tÄrar sig nÀr han ser aromatburken. i hyllan. Det lÄter som att ni har det jÀttebra just nu, dÄ blir vi hÀr hemma ocksÄ lyckliga.

Jag hÄller verkligen tumarna för att Lisa ska fÄ jobbet, det hade ju varit kanonbra.

Pussar & Kramar i massor till er.

Svar: Ja haha nu har han aromat till allt!! 😃
Evelina Blom

2014-11-17 | 11:06:59

Gott att se dig gumman!

Kram!

2014-11-29 | 14:23:09

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback