đŸŽƒđŸ‘»

💧💧

30 grader har det varit idag. SĂ„ jag och Mikael har gĂ„tt runt som zombies ungefĂ€r hela dagen. Caroline var tvungen att gĂ„ igenom lite bankpapper sĂ„ vi gick utan henne till Chapel Street för att Ă€ta lunch, vi Ă„t pĂ„ Nando's som har lite wraps och pitabröd m.m! Det blev lite starkt idag med men inte som igĂ„r som tur var. Efter maten utforskade vi omrĂ„det lite mer men de va sĂ„ fuktigt i luften att vi gick som sengĂ„ngare. 

SĂ„ vi gick hem igen med vatten i högsta hugg! vi tog det lugnt ett tag dĂ„ jag lĂ€ste en bok som jag tycker om vĂ€ldigt mycket som heter Sonjas hemlighet. Mikael tittade pĂ„ tv och höll pĂ„ med en youtube video som förhoppningsvis kommer upp snart!đŸ’« 

Caroline skulle till stan och jobba sĂ„ hon följde inte med pĂ„ middagen heller tyvĂ€rr. Men vi var pastasugna sĂ„ vi hittade en italiensk resturang. Mikael tog bolognese och jag skulle sjĂ€lvklart testa nĂ„got nytt klantigt nog för det var sĂ„ starkt att det brann i munnen. ÄndĂ„ sa servitrisen att de skulle dra ner pĂ„ chilin Ă„t mig, men icke! SĂ„ min nĂ€sa rann och jag svettades för det var sĂ„ varmt haha. NĂ€sta gĂ„ng lovar jag att ta bologneseđŸ”„ 










Hej pÄ er, vilken fantastisk resa ni gör, och duktiga pÄ att fota och skriva, mamma o jag plus farfar följer bloggen hela tiden, kram pÄ er alla /Pappa

Svar: SĂ„ roligt att ni tycker om det och följer det! Det Ă€r bara mobilbilder men de funkar rĂ€tt bra ocksĂ„ 😃 kramkram saknar er 💕
Evelina Blom

2014-11-01 | 06:36:34

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback