🏄🐟💋💗

Lördag:
Vi gick till marknaden nĂ€r vi hade gjort oss iordning och köpte melon, mango, banan & passionsfrukt för det skulle bli fruktsallad till frukost! 🍉 

Efter frukosten gick vi till shoppingcentret för det skulle letas adapter till Lisa & Viktor bland annat! Jag hittade Ă€ven schampo och balsam frĂ„n Redken för 300kr tillsammans som Ă€r vĂ€ldigt billigt! Men jag köpte det inte Ă€n utan det fick vĂ€nta.😜 

Jag och Mikael Ă„t nudlar till lunch haha, billigt & bra! Vi gick sedan till den stora poolen och bada som var varm och go! Vi köpte en crepe med jordgubbar och glass i som blev som förrĂ€tt innan vi gick hem och lagade ihop lite mat. Vi la in en tvĂ€tt och hoppade i poolen hemma och vĂ€ntade innan det var dags för lĂ€ggdags.  

Söndag: 

Fruktsallad till frukost idag ocksĂ„ fast med banan, mango, ananas & granatĂ€pple! Vi gick till köpcentret och köpte mat till idag & schampo, balsam till mig. Vi badade ett tag i poolen hemma och nu sitter vi i parken vid havet. Det Ă€r 31 grader och klockan e snart 18:00! 

Om en stund ska vi gĂ„ hem och laga mat och ta det lugnt. đŸ˜ƒđŸŒŽâ˜€ïž 

Dessutom har jag och Mikael bokat en guidad tur! Vi ska in i djungeln en heldag och bada i olika vattenfall, se efter platypus & andra djur. Äta mat och ha det roligt! Detta Ă€r pĂ„ onsdag sĂ„ det ser vi fram emot vĂ€ldigt mycket. Vi Ă„ker med Uncle Brian's som vi har hört mycket gott om. đŸŒ”â˜€ïž



Jultomten var redo! 





Det var helt otroligt mÄnga fladdermöss som flög, man ser det sÄ dÄligt pÄ bilden men det var som en hel flock som aldrig tog slut! Stora var dem ocksÄ.



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback