4/10

Sovandes rätt långt in på förmiddagen gjorde vi oss snabbt iordning för att äta på Ikea. Rebecca skulle köpa grejer till hennes rum så självklart passade vi på att äta där också! 

Sedan köpte vi mat på Woolworth för nu hade de fått kyl & frys!! Så vi köpte allt vi va sugna på och lite till så man har i kylen när man behöver det. Så himla skönt att slippa gå varje dag för att få mat nu haha.

Vi drog ner persiennerna i vardagsrummet och flyttade alla kuddar och täcken till vardagsrummet för nu var det dags för filmkväll! Vi hade ostar & kex och varsitt glas vin till. Mys på hög nivå. Vi såg bland annat The Purge 2 som var över förväntningarna faktiskt. Det handlar om att i USA har de en dag om året där de får göra alla brott de vill inklusive mord. Det är som en thriller/skräck så ni som tycker om sånt borde verkligen se den! Det finns en 1a men de har ingen direkt koppling till varandra vad jag vet. Tvåan va bäst men se båda ändå! 

Hoppas ni har de bra hemma i rusket, det har varit lite ruskigt här också de sista dagarna men nog inte så kallt som ni har det. 😄 Kram!! 




Vov!
Jag saknar er.
Varje gång jag varit ute och kommer tillbaks hem igen tittar jag in i rummet, men det är alltid lika tomt där inne.
Därför vill jag nu meddela er att jag har tagit över, jag hoppar i sängen hur mycket jag vill och bäddar så knöligt som möjligt precis så som jag vill ha det. Jag vet att jag inte får, men jag tar mig ändå friheten att vara under skrivbordet ibland … men då händer det att jag blir tillsagd.
Ni får tillbaks rummet när ni kommer hem : )
Massor med kramar och pussar från Sigge

Svar: Hej siggepiggen!! Vi saknar dig också 😃 det är bra att du tar hand om rummet, du får bädda så knöligt du bara kan bara för att du är så söt! Massa voffar och kramar!
Evelina Blom

2014-11-05 | 13:37:34

Tjingeling pussgurkor!
Vad trevligt ni har det! Skönt att äntligen ha kyl förstår jag. Ni är riktiga livsnjutare tror jag, hihi! Kan nog tänka mig att se filmen som ni tittat på hehehehe!
krraaaammm

Svar: Hallohalloooo!❤️💕 ja vi är nog det haha 😛 ja den tror jag du och pappa tycker om! Puss&kram
Evelina Blom

2014-11-05 | 17:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback